Rynek nieruchomości w Polsce - domy, mieszkania. działki

Usprawnij działanie firmy z systemem CRM

Usprawnij działanie firmy z systemem CRM

CRM to zestaw narzędzi, który umożlwia zarządzanie kontaktami z klientami za sprawą tradycyjnych i współczesnych kanałów przesyłania informacji. Dzięki rzetelnie zgromadzonej wiedzy o kliencie program podejmuje decyzje o przesyłanych do nego ofertach, wiadomościach i ważnych informacjach. System nie tylko synchronizuje informacje o kliencie, ale także w inteligenty sposób stosuje się do zaleceń klienta. Współcześnie z systemów CRM korzysta niemal każde przedsiębiorstwo związane z branżą e-commerce.

Co może CRM?

Customer Relationship Management w zdecydowany sposób usprawnia zarządzanie informacją o kliencie, a także umożliwia szybką archowizację tychże informacji. Okresla także potencjalną wartość klienta, pozyskuje i utrzymuje klientów, wykrywa nadużycia a więc wpływa skutecznie na wyniki finansowe firmy. Pomaga także w zarządzaniu kampaniami reklamowymi, czy usprawnia pracę wszelkiego rodzaju call centers i firm z działu marketingu, customer care, czy sales force. Jest więc elementem niezbędnym niemal w każdej firmie, ponieważ namal każde przedsiębiorstwo bazuje na relacji z klientami. CRM pozwala zarządzać wszelkimi kanałąmi komuniakcji z klientem takimi jak strony www, email, a także w pełni określić profil każdego z naszych klientów poprzez analizę ich działań. System ten pozwala w pełni zrouzmieć interes klienta, a także skutecznie odpowiedzieć na jego potrzeby, a więc uzyskać sukces.

CRM Poznań pomaga firmie nie tylko powiększyć bazę klientów, poprzez pozyskiwanie nowych osób, ale także zwiększyć zyskowność poprzez zachęcenie ich do zakupu większej ilości towarów i usług, ponieważ system identyfikuje potrzeby każdgo klienta, jednocześnie kładąc nacisk na klientów o największym potencjale. Dzięki wporwadzeniu takiego rozwiązania łatwiej nam będzie także zachować aktualną klientelę.

System spełnia więc wiele podstawowych zadań w firmie: tworzy skład danych, czyli zbiera scalone informacje o klientach, które są wykorzystywane podczas przygotowywania specjalnych ofert sprzedaży – tworzenie grup docelowych produktu; usprawnia wielokanałową komunikację z klientem poprzez profesjonalną synchronizację przesyłanych informacji; dostarcza odpowiednich narzędzi analitycznych, któe mierzą efektywność naszej firmy – dane o firmie są zbierane i odpowiednio interpretowane; pozwala dotrzeć do klienta jedynie z interesującą go ofertą, przez co zarówno klient, jak i firma są zadowolone z kontaktu.

Korzyści z zastosowania systemu

Wprowadzenie systemu CRM w naszej firmie przyniesie nam szereg pozytywnych wyników, przede wszystkim dzięki idealnie dopasowanej do klienta ofercie podniosą się wskażniki sprzedażowe, co przełoży się na znaczne zyski, ustabilizowanie przychodów, pozyskanie nowych rynków zbytu. Wprowadzenie systemu nie tylko poprawi pracę w naszej firmie, ale także korzystnie przełoży się na kontakt z klientem, ponieważ otrzymywał on będzie jedynie idealnie dopasowane do siebie oferty, nie będzie musiał składać skarg czy reklamacji, przez co stanie się klientem lojalnym i zadowolonym z naszych usług. System zwiększy także efektywność handlowców poprzez ograniczenie niektórych czynności administracyjnych (np.. zbieraie danych), zwiększy efektywność kampanii promocyjnych, uporządkuje informacje wewnątrz firmy, a także umożliwi natychmiastowy do nich dostęp.